pondělí 10. května 2010

Rozhovory s "těmi nejvyššími"


Dělali jsme rozhovor také s paní zástupkyní p.uč. Rackovou a panem ředitelem.

 

Ředitel

Myslíte si že je to dobrý nápad? Je to pro nás nějak poučné?

To musíte posoudit vy jestli je to pro vás poučné.

Kdyby jste se mohl zapojit do nějaké dílny, která by to byla?

Chtěl bych vařit rozhodně.

Byly nějaké podobné aktivity za vašich školních let?

No den Evropy to samozřejmě nebyl, ale měli jsme takové např. Soutěž o zemi kde včera už znamená zítra.

 

Zástupkyně: Dobrý den, mám se bát??? Co když to nebudu vědět? (smích)

Myslíte si že dnešní účast je dobrá nebo jste čekala míň či víc žáků?

No já jsem ještě neviděla dnešní žáky tak nemohu posoudit.

Koho to byl nápad udělat Den Evropy?????

Určitě učitelů z 2. stupně ale koho to nevím.

Myslíte si že to byl dobrý nápad?

Určitě ano.

A proč nemáte svojí vlastní dílnu?

Protože mám moc práce.(smích)

Kdyby jste si mohla vybrat do jaké dílny by jste se zapojila?

No do Sedmé Velmoci, protože mám školní časopis.

Byly nějaké podobné aktivity když jste chodila do školy?

Ne tohle vůbec.

Žádné komentáře:

Okomentovat